"حمید صرامی"، مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور طی نامه ای از اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد در عرصه پیشگیری از اعتیاد تقدیر کرد.

 به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "حمید صرامی"، مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور طی نامه ای از اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد در عرصه پیشگیری از اعتیاد تقدیر کرد.

برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در شهرستان ها ویژه دانش آموزان، برگزاری نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و سوء مصرف مواد مخدر، مشاوره های فردی و گروهی با دانش آموزان در معرض آسیب و برگزاری دوره های آموزشی در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و آشنایی با مضرات مواد مخدر از اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد در عرصه پیشگیری از اعتیاد بوده است.

شایان ذکر است کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با برنامه ریزی های منسجم و اصولی اقدامات مؤثری در جهت پیشگیری از اعتیاد داشته و بنابر ضرورت توجه به این موضوع مهم، این نهاد نسبت به گنجاندن این مهم در برنامه های اردویی و کانون های فرهنگی دانش آموزان تحت حمایت با بهره گیری از شیوه های اثرگذار، همت ویژه ای داشته است

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا